Linki sponsorowane

Semado to efektywne kampanie Adwords!

Zapewne wiesz już czym są linki sponsorowane (Google Adwords). Pojawiają się one w wynikach wyszukiwania nad właściwymi wynikami (na kolorowym polu) oraz z boku, po prawej stronie ekranu. Samo wyświetlanie boksów jest darmowe. Płaci się dopiero za kliknięcia. Dlatego też to takie ważne, aby Twoja kampania była tak zoptymalizowana, aby kliknięcia przekładały się na złożenie zamówienia.

Posiadanie strony internetowej samo w sobie nie jest jeszcze sukcesem. Aby zaistnieć w Internecie trzeba zapewnić sobie dobrą widoczność. Czyli innymi słowy zadbać o wysoką pozycje w wyszukiwarce internetowej. Dzięki linkom sponsorowanym można w łatwy sposób wygenerować odpowiedni ruch na stronie internetowej. Internauci trafiający na stronę pochodzą ze ściśle sprecyzowanej grupy docelowej, dzięki czemu jest duża szansa na zrealizowanie Państwa sprzedaży.

Treść reklam oraz hasła kluczowe pod jakimi dana reklama się wyświetla zależy od Ciebie.

Google daje Ci duże możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Efektywne zarządzanie i optymalizowanie kampanii może przełożyć się na znaczne zwiększenie liczby zamówień.

To Ty decydujesz jaki budżet przeznaczysz na kampanię i jak długo będzie ona aktywna.

Licytujesz także cenę za pojedyncze kliknięcie na Twoją reklamę. Kampania może wyświetlać się w określone dni, o określonych godzinach itp. Warto też pomyśleć o wykorzystaniu kampanii reklamowej w Adwords sezonowo – w związku z aktualnymi wydarzeniami czy też trendami.

Kampania linków sponsorowanych to mierzalna inwestycja, nad którą masz pełną kontrolę i z której szybko osiągasz widoczne rezultaty!

Masz pytania na temat możliwości systemu reklamowego Google? Zapraszamy do kontaktu.