Jeśli zapoznałeś się już z naszą ofertą to znasz już odpowiedź na pytanie dlaczego to właśnie nam warto zlecić prowadzenie kampanii Google Adwords. Przekonaj się o tym, że nasze kampanie są naprawdę SKUTECZNE!

W tym celu zachęcamy do skorzystania z próbnej kampanii Google Adwords.

Jeżeli nie korzystałeś nigdy wcześniej z kampanii linków sponsorowanych zadzwoń do nas teraz i spytaj o aktualne promocje. Sprawdź jak się z nami współpracuje i jakie rezultaty dostarczamy bez podpisywania długoterminowej umowy.

Jeśli masz już kampanię reklamową (zleciłeś ją zewnętrznej firmie) zachęcamy do skorzystania z naszej specjalnej oferty – darmowego audytu kampanii AdWords. W ramach audytu sprawdzimy i ocenimy pracę Twojej obecnej agencji i zaproponujemy lepszą ofertę, nie tylko pod względem ceny, ale przede wszystkim jakości!

Jeśli należysz do tej grupy osób, która już korzystała z kampanii Google Adwords, ale nie była zadowolona z jej skuteczności, pokażemy Ci jak wygląda i jakie efekty przynosi właściwie prowadzona kampania linków sponsorowanych.

Dlaczego Twoja poprzednia kampania nie była efektywna? Aby to ustalić odpowiedz sobie na następujące pytania:

  1. Czy otrzymywałeś raporty z danymi typu ile czasu na Twojej witrynie przebywali potencjalni klienci z promowanych słów kluczowych, i z jakich fraz dokonali zakupu?
  2. Które strony klienci przeglądali najczęściej oraz które ich najbardziej interesowały?
  3. Z której podstrony użytkownicy witryny wychodzą najczęściej, która wymaga poprawek oraz optymalizacji?
  4. Jaki był rzeczywisty koszt za kliknięcie i koszt pozyskania transakcji?
  5. Dlaczego w drodze do finalizacji (zakupu, zgłoszenia kontaktowego czy rejestracji) klient nagle postanowił opuścić stronę? Czy doszukujesz się przyczyn takiego zachowania?
  6. Ile osób pozyskanych dzięki kampanii w wyszukiwarce Google postanowiło powrócić do serwisu w celu dokonania zakupu, skorzystania z niego lub możliwości kontaktu. Jaki procent użytkowników decyduje się w przyszłości skorzystać z Twojej oferty?

Kampania nigdy nie będzie skuteczna jeśli podczas jej trwania nie prowadzi się badań oraz analiz w celu jej optymalizacji. Oczekujesz ciekawych informacji dotyczących swojego serwisu? Chcesz wiedzieć kto, skąd i po co wchodził na Twoją stronę? Czego szukał potencjalny Klient i czym był zainteresowany? Wszystkie te informacje (i dużo więcej) dostarczymy Ci w przejrzystych i czytelnych raportach.

 

Dla nas liczy się przede wszystkim TWÓJ ZYSK. Już dziś zadzwoń lub napisz do nas i przekonaj się w jaki sposób możemy go wspólnie wygenerować!

Codzienna praca Semado to: Obieranie strategii, Tworzenie i udoskonalanie, Monitorowanie i optymalizowanie, Raportowanie i działanie, Zwiększanie sprzedaży - Twojej kampanii!